No nyt on trixie kotona. Kävi ilmi, että siltä on puraistu varvas pois joku aika sitten. Se näyttää vähän turvonneelta, joten soitin linnulle antibiootti kuurin. Tyttö on kyllä muutoin oikein virkeä ja pirtsakka, vastaili aamulla muille todella pienellä ja hentoisella äänellä niin ettei kukaan kyllä varmasti kuullut sitä omalta mölyltään. :) Jospas se vielä oppisi tuossa harakkalaumassa käyttämään vähän omaakin ääntään.
1759490.jpg

1759506.jpg  1759551.jpg

I brought Trixie home yesterday. It turned out she had one toe bitten off, I asked the doctor for some antibiotics just in case, it's summer anyway and wounds become easily infected. She's perky nevertheless and even tasted some millet from my hand. :) Really a sweet creature and has the tiniest little voice - I don't think any of my birds have heard her yet being so loud themselves! ;)